Facebook Pixel

Vytvořil(a) Jakub Jirsa, Změněno dne Mon, 23 Sep 2019 v 06:53 PM dle Jakub Jirsa

Integrace Facebook Pixel do e-shopu

Proces integrace je velice jednoduchý. Pixel kód je již v eshopu integrován a stačí tedy spárovat váš e-shop s Facebookem. 


Jak získat kód měření Facebook pixel

Na Facebook.com přejděte do Business Manažeru, sekce Měření a reporty -> Pixely

Zde uvidíte seznam všech aktivních pixelů. Stačí zkopírovat ID pixelu viz níže:


V sekci Nastavení -> Facebook zadejte do záložky "Facebook Pixel" kód vašeho pixelu.


Facebook pixel je nastaven na těchto událostech:

  • přidání zboží do košíku
  • vyhledávání
  • zobrazení stránky typu: 
    • detail produktu
    • stránka košíku
    • stránka souhrnu objednávky (výběr platby/dopravy)
  • odeslání objednávky


Sběr osobních údajů a remarketingové skripty z pohledu GDPR

Od 1.5.2018 platí evropské nařízení GDPR, které upravuje nakládání s osobními údaji a jejich zpracování. Za zpracování osobních údajů se považují i remarketingové skripty, které dokáží zákazníka identifikovat a následně k němu přiřazovat další údaje - např. o nákupu, pohybu atd. Se sběrem těchto informací musí zákazník souhlasit, což je v eshopu řešeno pomocí tzv. Coockies lišty. Ještě před nástupem GDPR vyžadoval Coockies lištu také Google, pokud používáte jeho marketingové skripty. 


K čemu slouží Coockies lišta

  • Pokud je aktivní Coockies lišta, žádné marketingové, remarketingové a scripty ze sociálních sítí nejsou aktivní
  • Potvrzením souhlasu s použitím coockies jsou aktivovány všechny scripty a načtou se také sociální pluginy

Použití Coockies lišty není v eshopu povinné. V sekci Zákazníci -> Osobní údaje lze Coockies lištu zcela deaktivovat. Poté se marketingové a ostatní skripty pro sběr analytických dat spouští vždy


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Řekněte nám, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Děkujeme za vaši snahu a pokusíme se článek spravit