Ecomail

Vytvořil(a) Jakub Jirsa, Změněno dne Mon, 30 Dec 2019 v 08:36 PM dle Jakub Jirsa

Segmentace kontaktů pomocí vlastních polí v Ecomailu

Pokud máte aktivní propojení eshopu s aplikací Ecomail, jednotlivé kontakty vašich zákazníků můžete jednoduše třídit do segmentů, na které pak můžete cílit individuální reklamní kampaně. 


Vlastní pole

Systém JZShop podporuje přenos doplňkových údajů pomocí tzv. vlastních polí. Díky těmto údajům lze kontakty libovolně segmentovat. Vlastní pole si můžete vytvořit v aplikaci Ecomail v sekci Kontakty -> Vlastní pole. Seznam podporovaných polí naleznete níže. 


Název pole

Typ pole

Merge tag pro použití v e-mailu

text

*|company_id|*

ID Skupiny

číslo

*|group_id|*

Poslední objednávka

datum

*|last_order|*

Objednávka

číslo

*|order|*

Registrace

číslo

*|registration|*

Newsletter

číslo

*|newsletter|*






Jak vytvořit segmenty kontaktů

Kontakty z eshopu JZShop lze snadno segmentovat pomocí vlastních polí. Seznam segmentů může vypadat např. takto:


  • Segment Newsletter

Zařadí zákazníky, kteří souhlasili se zasíláním obchodního sdělení a zaregistrovali se do newsletteru.

Vytvořte nový segment s podmínkou Newsletter = 1



  • Segment Cenová skupina

Zařadí zákazníky dle přiřazené cenové skupiny v eshopu.

Vytvořte nový segment s podmínkou ID Skupiny = "ID skupiny v administraci eshopu"


ID skupiny naleznete v sekci Zákazníci -> Cenové skupiny, sloupeček ID.


  • Segment Objednávka

Zařadí zákazníky, kteří vytvořili v e-shopu alespoň jednu objednávku.

Vytvořte nový segment s podmínkou Objednávka = 1



  • Segment Registrovaní

Zařadí zaregistrované zákazníky v eshopu.

Vytvořte nový segment s podmínkou Registrace = 1



Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit