Doručení a expedice

Vytvořil(a) Jakub Jirsa, Změněno dne Po, 7 Říjen v 7:43 ODPOLEDNE dle Jakub Jirsa

☝️ Tato nápověda je určena pouze pro e-commerce řešení JZ ONE.


Pro nastavení dopravy pro jednotlivé prodejní kanály je potřeba nejprve vytvořit jednotlivé možnosti doručení v sekci Nastavení -> Přeprava a expedice -> Doručení zboží. Způsoby doručení zboží jsou např. dopravci (Česká pošta, PPL, DPD, Zásilkovna atd.), vlastní možnosti přepravy, výdejní místa nebo např. online doručení. 

Každá přeprava obsahuje služby přepravy - např. Česká pošta bude mít služby Do ruky, Na poštu, Zásilkovna bude mít službu Výdejní síť nebo Na adresu a u osobního vyzvednutí bude služba každá pobočka.


Službu pak vyberete při vytváření dopravy v prodejním kanále. 


Vytvoření nového způsobu doručení 

Nový způsob doručení můžete vytvořit v sekci Nastavení -> Přeprava a expedice -> Doručení zboží tlačítkem Přidat doručení.


Zadejte pouze název doručení (použitý pro interní účely v administraci) a pokračujte tlačítkem  Vytvořit.


V editaci doručení najdete následující možnost:

  • Název - interní označení možnosti přepravy, zobrazuje se pouze v administraci.
  • Mezní čas objednání - objednávky přijaté do mezního času objednání budou vyřízeny ještě tentýž den. 
  • Doba přepravy - zadejte předpokládanou dobu přepravy zásilky v hodinách. 
  • Plugin - vyberte z dostupných přepravních pluginů - např. napojení na dopravce nebo plugin výpočtu ceny dopravy dle vzdálenosti atd.. 
  • Odeslání probíhá ve dnech - zadejte dny, ve kterých obvykle provádíte odeslání zboží - např. určené dny svozu dopravce.
  • Doručování probíhá ve dnech - zadejte dny, ve kterých dopravce obvykle doručuje zásilky. 


Služby

Specifikace konkrétní doručovací metody je řešena pomocí Služby přepravy:

  • Každá přeprava musí mít definované služby přepravy. 
  • Ve službě je definován způsob přepravy.
  •  Každý přepravce může nabízet různé způsoby přepravy.


Novou službu přidáte tlačítkem Přidat službu.


Možné druhy služeb přepravy:

  • Osobní odběr na pobočce obchodu
  • Online - e-mailem
  • Vlastní přeprava
  • Přeprava
  • Zásilku si vyzvedne zákazník
  • Není vyžadována doprava


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit