ZÍSKÁNÍ NOVÝCH SOUHLASŮ A OBNOVENÍ EXPIRUJÍCÍCH
Pro plnohodnotné používání emailů k přímému marketingu byste měli získat souhlas dle nových pravidel, které respektují zásady GDPR. Samozřejmě nechcete zákazníky zahltit emaily s žádostí o udělení souhlasu. Pojďme to vyřešit chytřeji.
Pokud posíláte pravidelné newslettery, můžete jednoduše umístit blok pro získání souhlasu přímo do něj. Tento blok se zobrazí pouze uživatelům, kteří dosud neudělili souhlas - nebudete tak obtěžovat se souhlasy ty, kteří jej již jednou potvrdili. Tento blok souhlasu lze využít také k prodloužení již uděleného souhlasu, takže jej můžete v newsletteru použít v podstatě pokaždé.
V HTML editoru obsahu newsletteru najdete nové zkratky spojené s udělením souhlasu.
Zkratky:
- plné znění souhlasu - vloží URL odkaz na znění souhlasu se zasíláním obchodního sdělení
- tlačítko souhlasu - vloží tlačítko s textem “Souhlasím” a odkazem na znění souhlasu se zasíláním obchodního sdělení
- odkaz souhlasu - funkce je totožná, jako u tlačítka souhlasu. Vloží pouze URL odkaz bez tlačítka
- blok bez souhlasu - vloží blok, který se bude zobrazovat pouze zákazníkům, kteří dosud neudělili souhlas nebo již expiruje
- nastavení udělených souhlasů - vloží odkaz na stránku s přehledem udělených souhlasů (viz dále odstavec o získání nových souhlasů)
- odkaz odhlášení - odkaz na odhlášení z odběru newsletteru
Do obsahu newsletteru tedy jako první vložte zkratku “Blok bez souhlasu”. Vytvoří se následující text:
{SOUHLAS}Zde napište text, který bude zobrazen zákazník bez souhlasu nebo s expirujícím souhlasem.{/SOUHLAS}
Mezi značky {SOUHLAS}..{/SOUHLAS} nyní můžete vložit libovolný text a odkazy. Žádost o souhlas pak může vypadat např. takto:
Připravený newsletter si můžete zkušebně odeslat na email uvedený ve vašem účtu, stačí stisknout tlačítko:
Email se odešle dvakrát - verze s blokem pro obnovení souhlasu a verze bez bloku, abyste měli jasnou představu o podobě emailu.
Po získání nových souhlasů můžete text upravit na obnovení expirovaných souhlasů a tento blok používat při každém newsletteru.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit