Pro nastavení dopravy pomocí Zásilkovny ve vašem e-shopu je nejprve nutné získat API klíč a heslo API. Do jakých poboček budete zasílat si můžete sami zvolit v administraci Zásilkovny v sekci Informace o uživateli


Nejprve se přihlašte do klientské sekce Zásilkovna (pouze nová administrace) na adrese https://client.packeta.com


Po přihlášení přejděte v administraci do sekce Klientská podpora v levém menu nebo přes odkaz vašeho účtu vpravo nahoře. API klíč a Heslo API najdete na pravé straně klientské sekce označené viz níže. 



Přístupové údaje vložte do administrace e-shopu, sekce Nastavení -> Dopravci, záložka Zásilkovna do polí Klíč API a Heslo API.



Změnu dostupných zemí a výdejních míst můžete změnit v administraci Zásilkovny v sekci Informace o uživateli -> Nastavení povolených poboček.




Novou dopravu pomocí Zásilkovny v objednávce vytvoříte v sekci Marketing -> Doprava a platba. U dopravy nezapomeňte vybrat dopravní modul, případně další údaje viz níže. V záložce Ceny dopravy si můžete zadat ceny dle různých kritérií. Dopravě nezapomeňte přiřadit platby v záložce Platby. Cena platby se může u každé dopravy lišit, cenu platby nastavíte ve stejné záložce Platby.


Víte, že můžete balík sledovat? 

Nastavte jednoduše adresu pro sledování balíku ve formátu "https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/%CISLO%". Jakmile balíku bude přiděleno číslo, zadejte ho do objednávky do pole "Číslo balíku". Do automatického e-mailu zákazníkovi pak jednoduše zadáte adresu pro sledování pomocí příznaku %TRACKLINK - systém pak automaticky za příznak dosadí adresu sledování s číslem balíku a vytvoří klikatelný odkaz. V informačním e-mailu může sledování vypadat např. takto:

Váš balíkč. %CISLO% můžete sledovat na adrese %TRACKLINK