☝️ Tato nápověda je určena pouze pro e-shopové řešení JZ SHOP. Více informací na www.jzshop.cz.
Pro nastavení dopravy pomocí Zásilkovny ve vašem e-shopu je nejprve nutné získat API klíč a heslo API. Do jakých poboček budete zasílat si můžete sami zvolit v administraci Zásilkovny v sekci Informace o uživateli.
Nejprve se přihlašte do klientské sekce Zásilkovna (pouze nová administrace) na adrese https://client.packeta.com
Po přihlášení přejděte v administraci do sekce Klientská podpora v levém menu nebo přes odkaz vašeho účtu vpravo nahoře. API klíč a Heslo API najdete na pravé straně klientské sekce označené viz níže.
Přístupové údaje vložte do administrace e-shopu, sekce Nastavení -> Dopravci, záložka Zásilkovna do polí Klíč API a Heslo API.
Změnu dostupných zemí a výdejních míst můžete změnit v administraci Zásilkovny v sekci Informace o uživateli -> Nastavení povolených poboček.
Novou dopravu pomocí Zásilkovny v objednávce vytvoříte v sekci Marketing -> Doprava a platba. U dopravy nezapomeňte vybrat dopravní modul, případně další údaje viz níže. V záložce Ceny dopravy si můžete zadat ceny dle různých kritérií. Dopravě nezapomeňte přiřadit platby v záložce Platby. Cena platby se může u každé dopravy lišit, cenu platby nastavíte ve stejné záložce Platby.
Víte, že můžete balík sledovat?
Nastavte jednoduše adresu pro sledování balíku ve formátu "https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/%CISLO%". Jakmile balíku bude přiděleno číslo, zadejte ho do objednávky do pole "Číslo balíku". Do automatického e-mailu zákazníkovi pak jednoduše zadáte adresu pro sledování pomocí příznaku %TRACKLINK - systém pak automaticky za příznak dosadí adresu sledování s číslem balíku a vytvoří klikatelný odkaz. V informačním e-mailu může sledování vypadat např. takto:
Váš balíkč. %CISLO% můžete sledovat na adrese %TRACKLINK.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit