Jsme online agentura, takže pracujeme online. Vaše požadavky řešíme okamžitě, takže nám prosím zbytečně nevolejte, po telefonu vám stejně nebudeme umět pomoci. Pokud máte jakýkoliv dotaz, pošlete nám ho do mailu s popisem, ideálně přiloženým printscreenem a my vám obratem pošleme podrobný postup. Děkujeme.
Abychom Vám mohli co nejrychleji pomoci a zodpovědět Vaše dotazy, vyvarujte se prosím následných chyb, které řešení každého požadavku prodlužují.
1) Chybný e-mail
Zadáte-li nám do nového požadavku chybný e-mail, možná se k Vám naše odpověď ani nedostane. Věnujte proto prosím pozornost vkládané emailové adrese.
2) Neuvedené jméno žadatele
Pokud nám neuvedete celé jméno žadatele, nebudeme schopni identifikovat, o který e-shop se jedná a patrně Vás budeme nejrpve žádat o identifikaci. Zbytečně tak prodlužujete dobu řešení požadavku.
3) Nejasný předmět dotazu
Buďte konkrétní již v předmětu dotazu, urychlíte nám dohledávání řešení. Potřebujete-li pomoci např. s nastavení platební brány GoPay, pak do předmětu dotazu rovnou zadejte např. "nastavení platební brány" či "testování GoPay". Předměty typu "prosím pomoc" nebo "nevím si rady" a pod. nám k řešení Vašeho požadavku moc nepomáhají.
Díky komplexnímu systému podpory Vám můžeme pomoci ještě dříve, než se nás zeptáte. Pokud vyplníte předmět dotazu opravdu co nejkonkrétněji, může Vám systém nabídnout již připravené řešení (pokud jsme stejný problém již s některým zákazníkem řešili). Tyto návrhy řešení uvidíte vpravo po zadání předmětu dotazu.
4) Podrobná definice problému
Pokud nám již nějaký ten dotaz či požadavek pošlete, buďte co nejvíce konkrétní. Napište nám, co požadujete, případně popište chybu, která nastala co nejpodrobněji. Díky plovoucímu widgetu podpory přímo v administraci můžete přiložit i printscreen obrazovky, takže ihned budeme vědět, kde se nacházíte a s čím přesně potřebujete pomoci.
Za respektování těchto pravidel Vám mnohokrát děkujeme, zjednodušíte a zrychlíte tak řešení vašich požadavků.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit